Pages

November 17, 2011

bir ağacın öyküsü ve mec-köy romansı x serileri

1
[geç gelen bir açıklama:] bu fotoğraf serileri [gelincik bahçesi, durak, perde, minotor, akşam şarkıları, samiyen, harr] "mec-köy romansı" adını verdiğim bir projenin artıkları. biriki paket daha kaldı.. zamanla onları da toparlarım sanıyorum.. aslında hepsi mecidiyeköy'de çekilmiş değil.. ama mecidiyeköy'deki hinterland'ım dahilindeler.. bir ders için bir cd düzenlemesi yapmıştım, 2006 olabilir?? interaktif bir flaş arayüzü [sağda] üzerinden bu plakalara erişiliyordu. bloga flaşı embed etmenin yolunu bulunca onu da ekleyeceğim. eğlenceli zira.. şimdilik bir snapşotu dursun. mecidiyeköy'le ilgili, dolaylı biçimde şu pakette de yazdım.
1
[ayrıca bir ara da şöyle bir açıklama yazmışım:]
istanbul'u seviyorum -a.k.a mecidiyeköy:

bu fotoğraf serileri istanbul adlı çilenin en özlü biçimde süzülmüş dışavurumu olan /istanbul'un kendini bir çile olarak dışavurmak üzere yarattığı mecidiyeköy'ü bir misyoner tavrıyla yayabilmek, onun mesajını kitlelere iletebilmek üzere oluşturuldu. mecidiyeköy sizi seviyor, siz de onu seviyor musunuz? mecidiyeköy aslında istanbul'dur, mecidiyeköy'ü çok seviyorum, başka bir yerde yaşamayı düşünemem. mecidiyeköy istanbul'un göbek deliğidir, g.t deliğidir, kulak deliğidir, .m deliğidir, pipi deliğidir, yemek borusudur, burun deliğidir.

No comments: