Pages

April 18, 2011

bitirme11baharvekişiseldoruklar

bugüne kadar pek çok saçma ürüne imza attım. doğrusu ya evet attım. zaten neye girişsem bir doz saçmalık içermezse rahat edemiyorum gibi. ama şimdi takdim edeceğim seri hem içeriği, hem uygulama süreci ile kendi doruklarımı zorladığım bir çalışma oldu. renk hedeflerini ve kompozisyon için ürettiğim aranjmanı yanda tetkik ediniz. poster alternatifleri de bunlara benzemeye çalışıyor. zaman kısıtları sebebiyle evrimsel parametreleri yeterince çalışamadığımdan süreç biraz kirli gelişti. saçmalığı artıran sebeplerden biri de bu. prosedürü anlatmak hakikaten uzun sürer. saçmalığını ben biliyorum ya, yeter. yazıları elle düzenledim. aslında sistemim yazıları düzenlememe elveriyordu, projenin hedeflerinden biri bu ama şu anda türkçe karakter kullanamıyorum ve sadece bir font kullanabiliyorum. zaman da azdı, yaptım gitti. herneyse, bunlar bir bitirme ödevi için poster alternatifleri. ödevin konusu taksim meydanı için bir ses ve müzik deneyimi binası. posterin kahramanları taksim'in kahramanları. kış 2011. içeriğin saçmalığı ayrı konu ama yaklaşımım da şu anki haliyle baya saçma. ya da pratik hedefler için kullanılması zorlama kaçıyor diyelim. zira esas ilginç olan bileşeni daha uygulayamadım. ve belki de hiç...
gritarget
gritargetgritargetgritarget
gritargetgritargetgritarget
bunu da esasında elimle yaptım (ya da: yapmıştım zaten):
gritarget

No comments: