Pages

April 25, 2011

mtz, site ve posterler

bir ara ben her nasılsa tezsiz bir yüksek lisans programı vardı, öğrencisi bile yoktu, yani vardı da o dönem 1 kişi falandı, böyle bir programın.. ya hakkaten nasıl olduydu bu? birden ben kendimi bu program için web tasarımı yaparken buldum!? o aralar html öğrenmekteydim, tabi bana da bahane lazım derhal kolları sıvayıp ilk web sitemi, işte yandaki şekilde: [snapşottur, aralık 2007]

1

her nasılsa bir de animasyon yapmak gerekti, hocam öyle bişeyler yapabilir miyiz dedi, işte programı öğrencilere seçtirtecek sloganlar falan var, ben de dedim yaparız [gif nasıl yapılıyor bir göreyim dedim] yaptık, soldaki snapşotta görünen grafiğimsi aslında bir gif animasyonu [kalite çok yüksek değil belki ama kafadarlar iş başında, bakınız:]
1
bir de tabi poster yapmak gerekti, bir seri paragraf vardı, biraz kısaltmaya çalıştım ama pek de beceremedim, reklamcılıktan çaktım yani [kafadarlara dikkat:]
1


hocam ikinci dönem için yeni bir poster yapmamı istedi, [haziran 008 bahar] bu o ikinci poster, silüet sahibi de tanıdık tabi [el ise başka yerden, onu da tanıyan tanır]:
1
tabii bu arada ben de yeni teknikler öğrenmiştim, eski site de gözüme pek mavi pek tatsız göründüğünden kolları sıvadım kendi inisiyatifimle bu ikinci tasarımı yaptım, bir kapak sayfası var, ilk anda duyuruları girmek içindi o, sonra ele gelince eldeki yazı parlıyor, tıklanıyor, ana sayfa açılıyor, kursör parmaklarda dolandıkça parmaklardaki yazılar parlıyordu, html + javascript'tir bu arada, flaş değil. temiz işti, gönül ister yayında olsun parmacıklara tıklayın, sitenin 5 sayfasında dolandıkça dolanın, fakat bu tasarımın alevli dilleri hocam tarafından beğenilmemişti. çok tuhaf. hakikaten çok tuhaf. oysaki arkadaşlar şahit o dilleri eğip bükmek için uzun saatler harcamıştım. neyse zaten bütün siteler yenilendi artık. boş kalan noktalar için amatör web tasarımı da enes bey'in tekelinde. çok yaşa enes bey!
1
1

3 comments:

wanderer said...

kafadarlar acaipmiş de çökmüş ve ümitsizce kaçan boynu bükük bir karakter var, kendisine bayıldım:D "farkındalık" tan sonra ortamdan geçen ve giden :)

krr said...

kim olduğunu bilsen o kadar bayılmazsın :] .. boynu bükük olan ölüsü, pelerinli olan dirisi.

wanderer said...

hmm...:) ben ortalıkta bezgin bezgin dolaşan, ne diyor bunlar yahuu diyerek geçip giden biri olarak algılamıştım kendisini ama kim acaba?? neyse artık...:) -bir tahminim oldu ama çok alakasız da olabilir, bir yabancı olarak tahmin seçeneklerim çok az çünkü:)-