Pages

June 29, 2012

students' information center

levent ve hakan'la katıldığımız ikinci bir öğrenci yarışması. proyam 2003. konusu öğrenci enformasyon merkezi.. biz onu beşiktaş'taki metruk benzincinin yerine konumlandırdık. üretim detaylarına kadar çalışılmış ve statik hesapları yapılmış, engellilerce erişilebilir, pasif iklimlenebilir, doğal ışık kullanabilir, keyifle yaşanabilir bir proje. yani hedeflerimiz... ve hangar kısmı çeşitli etkinlikler için gridal raylara asılı hareketli panellerle istendiği gibi çalışma ve yaşama alanlarına dönüşecekti.. yol tarafında bir meydancık, deniz tarafında bir çimenlik / kamp alanı...

ve teslim telaşı olmadan zamanında yetiştirilmiş, kalp krizi yaşatmamış nadir bir tecrübedir..

bir yığın eskiz yaparaktan projeyle boğuştuğumuz bir gece adetim olduğu üzere ara verip uzandım ve uyandığımda levent kütleleri temsil eden bir takım plastik parçalarıyla projeyi oturtmuştu. kendisini şöyle biraz itip kaktım. sırıttık. 3. ödül.

(malzeme olarak da, paftaları tam koyamıyorum zira bi parça kes yapıştır vardı.. neyse ne bulduysam koyuyorum.. çizimleri detaylı incelemek için önce üstüne sol klik > çıkan imaja sağ klik > copy image location > open new tab > paste > enter. oh.)
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

No comments: